Mina hästar på SSO - April bloggar

Min starthäst är den gråa med svart man. Han heter Ashboy men kallas för Ash. Jag tycker om honom, men har sänt iväg honom till hästön eftersom han är gammal och grå, bokstavligt talat.
 
 
Den andra hästen jag köpte var såklart fux andalusiern som var min favorit i flera månader. Han heter Glodflame. Han har somsagt länge varit en klar favorit hos mig, men ju flera hästar jag köt desto mer bortglömd har han blivit. Jag har inte ridit honom på ett tag men borde verkligen rida honom mera eftersom han är såå fin! Har klippt hans man till det kortaste (ej knoppar) och tycker han passar bra i det. 
 
Den tredje hästen jag köpte var isabelle araben. Hon heter Babybelle men kallas osten (någon som kan gissa varför?). Förut red jag henne hela tiden eftersom hon var min champhäst och jag champade massor förut. Men nu står hon på hästön eftersom jag inte gillar araberna så mycket mera, de är alldeles för smala för min smak. Jag gillar de grövre hästarna bättre.
 
Den fjärde hästen jag köpte var den svarta Oldenburgaren med vit bläs. Han heter Braveheart men kallas för Bob.Jag har faktiskt aldrig gillat att rida honom så mycket även om jagtycker han är väldigt fin. De gånger jag rider honom är när det är ett krav att ha en svart häst på event, eftersom han är min enda häst som är svart. 
 
Den femte hästen jag köpte var den vita tinkern. Hon heter Frostblaze men kallas Ronja. Jag är så kär iden här hästen! Tinkerhästarna är mina favoriter på sso just nu och jag ångrar verkligen inte detta köp. Jag har dock försummat henne lite pga min andra tinker. 
 
Den sjätte hästen jag köpte var en jorvikisk ponny, svart-vit skäcken (?). Han heter Rubycrush. Jag älskar denna ponny, han är så söt!
 
 
Den sjunde hästen jag köpte var en häst som finns som starthäst, ett holländskt varmblod som är brun med vit bläs och svart man. Han heter Skywalker men kallas Wictor. När jag köpte honom var jag super nöjd, men jag har tröttnat på honom och sänt honom till Hästön. Jag tycker dock fortfarande att han är fin, men lite tråkig just nu.
 
Den åttonde hästen jag köpte var en nordsvensk. Kan typ inte beskriva färgen haha, kolla bilden. Hon heter Jadeshout. Jag ÄLSKAR denna häst och tycker hon är en av de finaste som finns i spelet just nu!! 
 
 
Den nionde hästen jag köpte var en fjording som heter Dragonkid. Han är väldigt fin men har tröttnat lite på han eftersom jag rider honom så mycket (champ, tävlingar etc). 
 
 
Den tionde hästen jag köpte var en vit andalusier, PS klubbhäst. Hon heter Skystar eftersom klubben heter Prime Stars och klubblåten heter A sky Full of Stars. 
 

Den elfte hästen jag köpte var en fuxponny med bläs, hon heter Foxfeather, kallas Fiffi och är min favorit bland ponnysarna i spelet. Seriöst, finns det någon sötare ?!
 
Den tolfte hästen jag köpte var den vita fjordingen, hon heter Darksoul. Detta var ett impulsköp och jag ångrar mig faktiskt lite, eftersom jag redan har en fjording och för att jag inte kan bestämma mig för om den är fin eller inte haha.
 
Den trettonde hästen jag köpte var den bruna tinkern med bläs och hon heter Rosebelle. Detta är min favorit just nu och jag är helt kär i henne!
 
 
Det var alla hästar jag äger just nu. Mitt mål är att äga alla tinkerhästarna och lite flera andalusier!
 
 
 
 


Sand❗️

Haha jag känner samma sak, ett impuls köp och nu ångrar man sig lite och inte vet om man tkr den e fin eller nt 😂
//Sanna Hawklee

Sand❗️

Haha jag känner samma sak, ett impuls köp och nu ångrar man sig lite och inte vet om man tkr den e fin eller nt 😂
//Sanna Hawklee

Sand❗️

Den vita fjordingen asså. xD



Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: