ljuga om sin ålder?

Hej Tor här igen!
 
Skulle vilja ta upp en viktig sak, nämligen ljuga om sin ålder.
 
Jag gillar verkligen inte när folk som ansöker till Prime Stars gör det. Jag har varit med detta 2 gånger och varje gång har jag märkt det. Varför jag vet det är bara en känsla. Detta är extremt jobbigt då man ska kunna lita på alla i klubben. Ni som ljuger om att få komma in i klubben kan ta sig en funderare hur konsekvenserna blir. Dessa två gångerna jag har vart med om detta tog en tjej en annan tjej som ser mer vuxen ut och då hade som sin profilbild på kik. Andra gången så märkte jag det bara av en magkänsla. Medlemmen som hade ljugit skrev på ett barnsligt sett osv. 
 
Jag och alla andra i PS tycker detta är extrent jobbigt och om du är med i PS och ljuger om din ålder bör du skriva det till Jan elr någon annan.
Vad tror ni att ju äldre man är desto mer fördelar får man i klubben? mer uppmärksamhet? jag vet inte vad ni tror att det skulle bli enklare att ljuga om åldern. 
 
Åsikts inlägget blev kort men informerat. 
 
Bjuder på en bild från gårdagens event.
 
//Tor


Anonym

Bra skrivet, håller med!

Cassandra Watersmith

Bra skrivet Tor! Själv tycker jag att man oftast ska försöka att lita på vilken ålder folk säger att de är. För många säger att jag är 10 för att jag ser ut som det på mina bilder men det är för att jag är kort m.m

Lily Beebridge

Yes true!



Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: