Känslan när man haft damp hela dagen

Hejsan alla små Prime Stars fäns eller Prajmers elr vad ni nu är. 
 
Btw ni kan höra konstiga meningar men jag tänker nt svära och när jag nt får svära (elr säga sånt yes ni fattar) om saker jag är arg på blir jag lite halft dålig på att uttrycka mig. 
 
Jag känner mig sjukt stressad elr vad jag nu är. Jag behöver dela av mig okej, mår bättre då. 
  • Imovie saken kan ju funka då blir jag 75% glad huhu fatta. 
Imovie har fått spader sen igår och det bara "Läser in" och sen stänger när sig bc its be a "Imovie har stängts ner oväntat" sen redan från början "Programmet svarar inte tvångsavsluta" Min Imovie 9.0.9 funkar inte huhu
Jag skriver detta för att jag filmade 1 timmes långt videoklipp igår på skypeeventet så tål detta inlägg annars gör ngt annat

  • Självaste skolan har oxå gett mig panikdamp, dubbeldamp!!
Ja jag blir jätteglad om ni kommenterar och så och om ni hjälper mig med Imovie, främst för de som har Mac för jag har panik okej. Ska ni ha video från igår och osv så jag kan fortsätta med min yt kanal så yelp. Googlat runt typ dygnet runt nu, gaaah vill nt göra ngt annat förens mitt Imovie vill prova. Yes jag har hittat svar men de är aldrig rimliga, "Kolla i Imoviemappen och hitta JavaPlugins och radera de" Ja kalla mig oteknologisk men nej jag orkar nt bläddra upp Imovie mappen för det är tre tusen mappar i den mappen, hittat Plugins men mer hitta jag inte. Jag börjar bli rädd, i en fil stod det "ITTA??" och jag tror nt precis det ska tillhöra så jag slängde de huhu. När jag väl bläddra bland mina Systeminställningar såg jag att jag kunde byta färg på hela datorn och kopiera å sånt, lycklig man blev med lila och rosa nu <3 <3. 
 
Xoxo Luppen
 




Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: