Appes event 2 april - ponnyvecka

Idag höll jag i ett event i Dinodalen. 
Vi samlades under skelettet och började med Hunger Games på isen. (HG= Alla mot alla, ta varandra genom att bjuda in i grupp). Vi körde två rundor.
Sedan delade jag in dem i tre grupper. Varje grupp fick köra dinotävlingen och de som vann i sin grupp mötte varandra. Jag tror att vinnaren blev San! Pinigt om jag skriver fel nu. Grattis! 
 
Sedan körde vi samarbetsövningar under skelettet eftersom vi haft många tävlingar mot varandra på senaste. Jag började med att ge alla de små räkorna en uppgift där de skulle ordna sig i namnordning UTAN att prata med varandra. Det var nästintill omöjligt så jag gav Myra lov att säga ett ord i taget! Hon styrde upp hela kalabaliken.
 
Sedan skulle räkorna ställa sig i färgordning på ponnysarna. Efter det skulle de stå i ordning där den som varit med längst i klubben skulle stå längst bak. De gick snabbare och snabbare för varje uppgift!
 
Efter det skulle de bilda olika saker. Först bildade de en pil på hela 3 minuter och 29 sekunder haha... Men efter det gick det lite snabbare! De bildade en boll, en sol, en rektangel och en 8:a, Riktigt kul att se hur de kämpade på!
 
Tack till alla som kom och tack för att ni var så duktiga och inte allt för pratiga! ;)
 
Här försöker dem ställa sig i namnordning... Inte det lättaste.
 
 
 
Färgordning!
 
 
 
Pilen lyckades tillslut!
 
 
 
 
 




Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: